Service Delivery Model

Service Delivery Model

1. Înțelegerea

Analiza planurilor strategice, a obiectivelor financiare și a proceselor critice de informații. Plecând de la condițiile existente experții noştri vor găsi soluții optime pentru infrastructura de business

2. Îmbunătățirea

Dezvoltarea unui plan de acțiune bazat pe îmbunătățirea proceselor și a infrastructurii ce vor fi necesare pentru a atingerea obiectivelor generale. In acest stadiu, vom identifica, valorile realiste și indicatorii cheie de performanta ce vor fi utilizați in măsura performantelor.

3. Transformarea

Implementa serviciilor. Lucram in echipa pentru a pune in aplicare soluția aleasa si a va ajuta cu strategii pentru adoptarea cu ușurință a modificărilor necesare. Este punctul in care se monitorizează modul în care angajații răspund noilor procese și fluxuri de lucru.

4. Guvernarea

Începerea monitorizării modului activ de îmbunătățire pe care l-am implementat. Vom utiliza instrumente de management pentru măsurarea nivelului de succes al noii infrastructuri sau a noilor procese și raportarea performanțelor în raport cu valorile definite mai devreme în proiect.

5. Optimizarea

Este etapa de îmbunătățire continuă. Organizațiile trec prin schimbări continue, în fiecare zi apar noi tehnologii. Aici ne asiguram că soluțiile pe care le-am implementat rămân potrivite chiar daca apar schimbări, organizația continuând sa se dezvolte.