Scanner echipat cu funcții de rețea pentru a face partajarea informațiilor mai ușoară ca niciodată
Operare independentă ușoară în rețea cu ecran mare
N7100E este compact, având scanner, computer și un ecran mare cu tastatură integrată, totul într-un singur dispozitiv, fiind ideal pentru spații restrânse. Utilizatorii pot efectua scanări, salvarea și transmiterea datelor fără a mai fi nevoie să opereze un computer.
Viteză rapidă de scanare, inclusiv pentru carduri
Utilizatorii pot scana rapid, chiar și în condiții de utilizare intensă, datorită mecanismului de alimentare stabil și precis, care suportă scanarea documentelor de la hârtie subțire la hârtie groasă și carduri din plastic. Cardurile de identitate din plastic și formularele de aplicare pot fi scanate ușor împreună la fereastra de contact.
Securitate înaltă pentru a se adapta mediului utilizatorului
Scannerul oferă multiple măsuri de securitate pentru a asigura protecția completă a datelor, în special atunci când este utilizat de mai mulți utilizatori. Aceste măsuri de securitate pot fi aplicate în funcție de cerințele și mediul utilizatorului. Scannerul implementează verificarea înainte de scanare și asigură criptarea automată a datelor în timpul procesării și ștergerea acestora după scanare.
Autentificare la login
Controlează strict ce pot face utilizatorii cu scannerul.
Criptare
Datele scanate sunt criptate și stocate temporar în scanner pe măsură ce sunt procesate pentru a fi trimise prin e-mail, fax, tipărire sau stocare.
Securitate la transmisia datelor
Suportă protocoale de securitate puternice: LDAPS, HTTPS și FTPS.
Ștergerea datelor scanate
Șterge automat datele stocate temporar din memoria internă după ce datele scanate au fost trimise prin e-mail, faxate, tipărite sau salvate într-un folder de rețea.
Inițializare securizată
Când N7100E este inițializat, regiunile libere ale memoriei interne pot fi suprascrise cu date complet aleatorii și fără sens. Un nou cheie de criptare este generată după ce informațiile utilizatorului sunt șterse. Toate acestea asigură că nu poate fi recuperată nicio urmă de date vechi din memoria deschisă.
Potrivire perfectă, personalizată pentru nevoile tale unice
Administratorii pot personaliza meniul de joburi pe ecran și setările de scanare pentru a se potrivi lucrului unui anumit utilizator sau grup de utilizatori înregistrați pe scanner.
Operațiune personalizată cu un singur buton
Utilizatorii pot personaliza „butonul de job” din meniul de joburi. Aceștia se pot conecta simplu la scanner și selecta un job din meniul personalizat de pe ecranul tactil al N7100E. Meniul personalizat de joburi asigură eficiență și permite fiecărui utilizator să securizeze intrarea de date descentralizată.
Aplicații personalizate cu SDK
Aplicația utilizatorului poate fi integrată în scanner ca software adăugat folosind SDK-ul Network Scanner Control (pentru Windows®). Aplicațiile adăugate sunt afișate în meniul de joburi.
Port USB pentru echipamente USB opționale
Scannerul dispune de un port USB, permițând conectarea unui tastaturi, mouse sau altor echipamente USB, cum ar fi cititoare de carduri IC fără contact, pentru diverse scopuri, cum ar fi identificarea personală. Unitatea poate funcționa ca un terminal flexibil pentru orice mediu de lucru.
* Doar tastatura/mouse-ul sunt suportate.
Când se utilizează cu alte dispozitive USB, cum ar fi cititorul de carduri IC, este necesară dezvoltarea unei aplicații adăugate folosind SDK-ul Network Scanner Control (descărcare gratuită).
* Este necesară dezvoltarea suplimentară a aplicației încorporate pentru driverul N7100 pe 32 de biți pentru a utiliza aplicația cu N7100E.
* Pentru a respecta politica de securitate, software-ul antivirus poate fi instalat opțional pentru a extinde funcțiile în siguranță.
Software avansat pentru eficiența muncii
Monitorizează operațiunile scannerului cu Scanner Central Admin
Scanner Central Admin* este specializat în gestionarea centralizată a mai multor scanere, incluzând actualizări în lot ale setărilor scannerelor și firmware-ului, precum și monitorizarea erorilor și statusului consumabilelor. Software-ul poate gestiona până la 1.000 de scanere pe server.
*Pentru a utiliza Scanner Central Admin pe Windows, este necesar să achiziționezi o licență CAL (Client Access License). Pentru detalii despre licența CAL, te rugăm să contactezi Microsoft.