Operare simpla, cu ajutorul dispaly-ului de mari dimensiuni N7100E este un scaner compact, ce include computerul, ecranul de dimensiuni mari si tastatura integrată pe ecran, fiind ideal pentru economisirea spațiului. Utilizatorii pot efectua scanarea, salvarea datelor și transmiterea fără a fi nevoie să folosească un computer.
Viteză rapidă de scanare a cardurilor
Utilizatorii pot scana rapid, cu ajutorul unui mecanism de alimentare precis și stabil, care acceptă scanarea de la hârtie subțire la hârtie groasă și card de plastic.
Securitate ridicată
Scanerul oferă numeroase măsuri de securitate pentru a asigura o protecție completă a datelor, mai ales atunci când sunt partajate de mai mulți utilizatori. Aceste măsuri de securitate pot fi aplicate în funcție de cerințele utilizatorilor și de mediile acestora. Scanerul nu numai că implementează verificarea înainte de scanare, dar asigură și criptarea automată a datelor în timpul procesării și ștergerea datelor după scanare. Autentificare la conectare: controlează strict ceea ce pot face utilizatorii cu scanerul.
Criptare: Datele scanate sunt criptate și stocate temporar în scaner în timp ce sunt procesate pentru e-mail, fax, imprimare sau stocare.
Securitatea transmisiei datelor: acceptă protocoale de securitate puternice: LDAPS, HTTPS și FTPS
Ștergerea datelor scanate: șterge automat datele stocate temporar din memoria internă după ce datele scanate au fost trimise prin e-mail, trimise prin fax, imprimate și salvate într-un folder de rețea.
Inițializare sigură: Când N7100E este inițializat, regiunile libere ale memoriei interne pot fi suprascrise cu date complet aleatorii și lipsite de sens. O nouă cheie de cifrare este generată după ce informațiile utilizatorului sunt șterse. Toate acestea asigură că nicio urmă a vechilor date nu poate fi preluată din memorie.
Personalizare pentru nevoile fiecaruia
Administratorii pot personaliza meniul de lucrări de pe ecran și setările de scanare pentru a se potrivi cu natura muncii unui anumit utilizator sau grup de utilizatori înregistrati la scaner.
Operare printr-o singură atingere
Utilizatorii pot personaliza „butonul job” din meniul job. Aceștia se pot conecta la scaner și pot selecta o lucrare din meniurile lor personalizate de pe ecranul tactil al scanerului. Meniul personalizat de lucru asigură eficiență și face posibil ca fiecare utilizator să introduca in mod securizat date.
Aplicații personalizate cu SDK
Aplicația utilizatorului poate fi integrată în scaner ca software suplimentar folosind SDK-ul Network Scanner Control (pentru Windows®). Aplicațiile adăugate sunt afișate în meniul jobului.
Port USB pentru echipament conectabil prin USB, opțional
Scanerul dispune de port USB, astfel încât tastatura hardware, mouse-ul și alte echipamente USB, cum ar fi cititorul de carduri IC fără contact, pot fi conectate în diverse scopuri, cum ar fi identificarea personală. Unitatea poate funcționa ca un terminal flexibil pentru orice mediu de lucru
Monitorizarea functionarii scanerului cu Scanner Central Admin
Scanner Central Admin* este specializat în gestionarea centralizată a mai multor scanere, inclusiv efectuarea de actualizări în serie ale setărilor scanerului și firmware-ului, precum și în monitorizarea erorilor și a stării consumabilelor. Software-ul este, de asemenea, capabil să gestioneze până la 1.000 de scanere pe server.