RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365

Caracteristicile Produsului

  • Simplificați configurarea și faceți întâlnirile mai captivante
  • Colaborarea Office 365 bazată pe cloud pentru display-ul interactiv
  • Autentificare simplă și sigură cu cardul / „tap and go”
  • Ecranul de bun venit oferă îndrumări prietenoase personalizabile
  • Inițiați întâlniri direct din calendarul dvs. Outlook
  • Accesați cele mai recente fișiere direct de pe OneDrive
  • Adnotați, salvați și partajați conținutul cu participanții la întâlnire

Pentru întrebări sau informații
suplimentare nu ezita să ne contactezi.

Documente Utile:

*Specificatiile produselor sunt cu scop informativ.

  • Descriere
  • Specificatii

Serviciul suplimentar RICOH Interactive Whiteboard pentru Office 365 ușurează întâlnirile ON-LINE.

Este suficient un sumlu swipe cu ecusonul / cardul la cititorul ecranului interactiv RICOH pentru a vă conecta la Microsoft Office 365 și a începe o întâlnire.

Cu afișajul interactiv conectat direct la Outlook și OneDrive, este ușor să inițiați întâlniri, să prezentați conținut, să partajați documente și să distribuiți note.

Nu în ultimul rand, beneficiați de integrarea cu MS Teams ce pune la dispoziție toate facilitatile, inclusiv videoconferința si share-ul de pe aplicația Ricoh Interactive Board si a browserului web.

 

Pentru mai multe detalii puteti consulta site-ul producatorului apasand aici:
RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365

 

Acest produs este accesibil pentru toate display-urile Ricoh ce sunt echipate cu Controller Ricoh, mai exact:

Ricoh IWB D3210 / D3210BK

Ricoh IWB D8600

Ricoh IWB D7500

Ricoh IWB D8400

Ricoh IWB D6510

Ricoh IWB D5520

Ricoh IWB D2200

 

 

Overview of RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365

 

RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365 is a cloud-based meeting assistant service that assists the progress of a meeting using Microsoft Office 365® services on interactive whiteboard.

 

System Components of RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365

 

RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365 consists of the following systems:

*1 No authentication server is required for user authentication with RICOH Smart Integration.

 

  • RICOH Smart IntegrationTo use RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365, create a user account (RICOH Smart Integration user account), and associate it with the Microsoft Office 365® user account with which the interactive whiteboard is configured and is to be integrated with.Depending on the network environment where the whiteboard is used, RICOH Smart Integration performs user authentication.RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365 uses the following two types of RICOH Smart Integration sites:
    • RICOH Smart Integration SiteThis site is used to add and delete users, and configure user settings such as names and passwords, as well as to configure the login method used to log into RICOH Smart Integration.Users can only configure their user settings.
    • RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service SiteThis site is used to configure the administrator settings on all interactive whiteboards using RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365.It also can be used to configure the settings for integration with a Microsoft Office 365® user account, as well as to review the usage of the RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365.Users can only configure their accounts and user settings for integration with their Microsoft Office 365® user accounts.
  • RICOH Interactive Whiteboard Add-on ServiceInstall client software in each Interactive Whiteboard to use RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service for Office 365.
    The client uses the authentication type for the authentication server used to limit user access to the interactive whiteboard.The client can be used to import a user registered meeting schedule from Microsoft Outlook®, hold meetings, manage attendees, and send interactive whiteboard contents by email or save such contents in Microsoft OneDrive® or Microsoft SharePoint®.
  • Interactive Whiteboard
    Interactive Whiteboard uses RICOH Interactive Whiteboard Add-on Service to hold a meeting with Microsoft Office 365® services (Outlook®, OneDrive®, and SharePoint®).
    Interactive Whiteboard functions are available for a meeting.
  • Microsoft Office 365®
    A Microsoft Office 365® user account can be used to schedule a meeting with Microsoft Outlook® and save files for a meeting in Microsoft OneDrive® or Microsoft SharePoint®.
  • Authentication Server (User Authentication)
    The authentication server is used to authenticate users using an interactive whiteboard.