Ricoh Smart Lockers ajuta organizația dumneavoastră să se adapteze și să fie mai eficientă
Cea mai bună soluție pentru a transforma sarcinile manuale care consumă mult timp în procese automatizate.
Tehnologii de conectre folosite pentru a oferi spațiu de stocare securizat și pentru a gestiona procesele tranzacționale.
- Ricoh Smart Lockers permite acces securizat și autentificat 24/7, cu monitorizare bazată pe cloud care oferă vizibilitate în timp real, urmărire, informații și raportare.
- Cu 4.800 de ingineri de service certificați pe teren, 25.000 de dulapuri instalate (1,3 milioane de uși) și 150 de instalări săptămânale în toată Europa, puteți conta pe Ricoh pentru a crește performanța și eficiența.
- Cu peste 80 de ani de experiență în proiectarea și integrarea tehnologiei în locul de muncă și colabore eficienta alaturi de clienți pentru a dezvolta și fabrica noile soluții Ricoh Smart Lockers pentru a răspunde tendințelor actuale și a asigura viitorul spațiului de lucru.
Caracteristici și beneficii esențiale
Optimizați procesele critice de afaceri cu Ricoh Smart Lockers
Automatizați procesele manuale
Software bazat pe cloud pentru EMEA
Tehnologie digitală integrată
Oferiți depozitare sigură și securizată
Inovați, îmbunătățiți procesele și îmbunătățiți experiența angajaților și clienților
Ricoh Smart Lockers încorporează standarde ridicate de securitate și funcționalități simple pentru utilizatori și management, toate într-un design estetic atractiv, care se va integra perfect în spațiul dumneavoastră. Indiferent dacă sunteți în căutarea unor dulapuri pentru gestionarea activelor și inventarul IT sau dulapuri inteligente pentru colectare și returnare Click & Collect, Ricoh are o soluție pentru dumneavoastră.
Cu funcții potrivite pentru birouri și spații de lucru, depozitare, retail și medii orientate către clienți, rețeaua noastră globală de servicii și suport poate proiecta, construi, menține și optimiza soluțiile Ricoh pentru dumneavoastră.
Indiferent de industria în care vă aflați, putem colabora cu dumneavoastră pentru a găsi o soluție care să îmbunătățească organizația dumneavoastră.
Birouri și Spații de Lucru
Ricoh Smart Lockers susțin forța de muncă cu Managementul Inventarului IT, Colectarea și Returnarea Inteligentă și Dulapuri Personale. Ricoh Smart Lockers asigură o distribuție eficientă a dispozitivelor și ușurință în livrare, oferind, de asemenea, urmărirea obiectelor de valoare mare și asigurând angajaților dvs. un spațiu sigur de depozitare.
Logistică și Depozitare
Atunci când dispozitivele dvs. sunt critice pentru afacere, Ricoh Smart Lockers elimină problema lentă și inexactă a distribuției manuale a terminalelor portabile către angajați cu 68,5% și reduce pierderile și deteriorările de active cu 50% pe o perioadă de 12 luni.
Sector Public
De la Ricoh Smart Lockers pentru a servi cetățenii cu ridicarea rapidă și ușoară a documentelor de mare valoare, cum ar fi pașapoartele, până la împuternicirea angajaților cu înlocuirea IT, permițând personalului să predea un laptop vechi și să ridice unul nou.
Retail
Dulapurile noastre Ricoh Smart Lockers complet personalizabile pot ajuta la crearea unui mediu dinamic în retail pentru angajații și clienții dumneavoastră, să promovați brandul, să îmbunătățiți experiența clienților și să stimulați eficiența în depozit.
Educație
Ricoh Smart Lockers oferă puncte sigure de colectare și returnare pentru cărți, imprimări, corespondență și documente. Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru distribuirea securizată a materialelor didactice precum proiectoare, laptopuri, tablete, căști și tastaturi.