Crește eficiența și securitatea cu RICOH Smart Lockers dedicate afacerilor
Inovează, îmbunătățește procesele și experiența angajaților și a clienților dvs.
Dulapurile inteligente digitale oferă o soluție electronică scalabilă, potrivită pentru angajați, studenți și retaileri
Acces securizat și monitorizare în timp real cu Ricoh Smart Lockers
Ricoh Smart Lockers oferă acces autentificat 24/7 și monitorizare bazată pe cloud, cu vizibilitate în timp real, urmărire și raportare detaliată.
Expertiză și acoperire extinsă pentru performanță maximă
Cu 4.800 de ingineri certificați și peste 25.000 de dulapuri instalate, Ricoh asigură performanță și eficiență în întreaga Europă.
80 de ani de inovație pentru un loc de muncă al viitorului
Ricoh îmbină experiența în tehnologie și colaborarea cu clienții pentru a dezvolta soluții moderne de dulapuri inteligente.
Caracteristici și beneficii esențiale
Optimizați procesele critice de afaceri cu Ricoh Smart Lockers
Automatizați procesele manuale | Software bazat pe cloud pentru EMEA
Tehnologie digitală integrată | Oferiți depozitare sigură și securizată
Inovați, îmbunătățiți procesele și îmbunătățiți experiența angajaților și clienților
Ricoh Smart Lockers încorporează standarde ridicate de securitate și funcționalități simple pentru utilizatori și management, toate într-un design estetic atractiv, care se va integra perfect în spațiul dumneavoastră. Indiferent dacă sunteți în căutarea unor dulapuri pentru gestionarea activelor și inventarul IT sau dulapuri inteligente pentru colectare și returnare Click & Collect, Ricoh are o soluție pentru dumneavoastră.
Cu funcții potrivite pentru birouri și spații de lucru, depozitare, retail și medii orientate către clienți, rețeaua noastră globală de servicii și suport poate proiecta, construi, menține și optimiza soluțiile Ricoh pentru dumneavoastră.
Indiferent de industria în care vă aflați, putem colabora cu dumneavoastră pentru a găsi o soluție care să îmbunătățească organizația dumneavoastră
Birouri și Spații de Lucru
Ricoh Smart Lockers susțin forța de muncă cu Managementul Inventarului IT, Colectarea și Returnarea Inteligentă și Dulapuri Personale. Ricoh Smart Lockers asigură o distribuție eficientă a dispozitivelor și ușurință în livrare, oferind, de asemenea, urmărirea obiectelor de valoare mare și asigurând angajaților dvs. un spațiu sigur de depozitare.
Logistică și Depozitare
Atunci când dispozitivele dvs. sunt critice pentru afacere, Ricoh Smart Lockers elimină problema lentă și inexactă a distribuției manuale a terminalelor portabile către angajați cu 68,5% și reduce pierderile și deteriorările de active cu 50% pe o perioadă de 12 luni.
Sector Public
De la Ricoh Smart Lockers pentru a servi cetățenii cu ridicarea rapidă și ușoară a documentelor de mare valoare, cum ar fi pașapoartele, până la împuternicirea angajaților cu înlocuirea IT, permițând personalului să predea un laptop vechi și să ridice unul nou.
Retail
Dulapurile noastre Ricoh Smart Lockers complet personalizabile pot ajuta la crearea unui mediu dinamic în retail pentru angajații și clienții dumneavoastră, să promovați brandul, să îmbunătățiți experiența clienților și să stimulați eficiența în depozit.
Educație
Ricoh Smart Lockers oferă puncte sigure de colectare și returnare pentru cărți, imprimări, corespondență și documente. Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru distribuirea securizată a materialelor didactice precum proiectoare, laptopuri, tablete, căști și tastaturi.