3manager Active Management Platform

AMP- Active Management Platform este o platformă software specializată în gestionarea și optimizarea costurilor de printare pentru companii și organizații.

Acest tip de platformă ajută organizațiile să monitorizeze și să gestioneze utilizarea echipamentelor de printare pentru a reduce costurile, a îmbunătăți eficiența și a optimiza utilizarea resurselor.

  • Suport și instalare
  • Certificări
  • Garanție
  • Suport pentru toate mărcile de imprimante
  • Răspuns rapid și timp de interventie service
  • Comenzi inteligente de consumabile + analiză
Află mai multe

Simplificarea operațiunilor, maximizarea productivității

Descoperiți ușurința gestionării flotelor mixte de imprimante cu software-ul AMP Active Management Platform, MPS. De la comenzi automate de consumabile până la analize bazate pe date care îmbunătățesc productivitatea afacerii, reducând în același timp consumul de timp și costurile.

Începeți o perioadă de probă gratuită sau programați o demonstrație astăzi și începeți să vă simplificați operațiunile.

 

Gestionarea consumabilelor. Simplificarea complexității
Explorați simplitatea gestionării consumabilelor cu AMP Active Management Platform . Nu doar că face sarcinile complexe mai simple,

dar optimizează și procesul de comandă.

 

Utilizând estimările „zile rămase” și capacitățile de comandă în vrac, astfel vă asigurați că primiți consumabile exact atunci când aveți nevoie, reducând risipa și maximizând eficiența.

Adoptați o modalitate mai inteligentă de a gestiona consumabilele pentru imprimante, susținută de informații detaliate despre istoricul comenzilor și utilizarea tonerului.

 

Spuneți adio complicațiilor și bun venit gestionării simplificate a consumabilelor.

Aflați cum AMP Active Management Platform vă poate ajuta în gestionarea echipamentelor de printare și a serviciilor de printare, devenind mai productiv în timp ce reduceți consumul de timp și costurile.

 

Reevaluați gestionarea echipamentelor de printare cu software-ul 3manager MPS

Gestionarea echipamentelor de printare ar trebui să fie simplă, dar eficientă, iar timpul ar trebui să fie folosit pentru optimizarea afacerii, nu pentru a naviga prin sisteme ore în șir pentru a rezolva sarcinile. Noi credem în simplitate, automatizare și o experiență excelentă pentru utilizatori.

 

Gestionarea consumabilelor
Obțineți comenzi de consumabile la momentul optim folosind o metodă inteligentă de lucru cu datele echipamentelor de printare. Evitați comenzile duplicate și urmăriți înlocuirile timpurii de toner fără efort.

Gestionarea rapoartelor
Creați și gestionați rapoarte de citiri de contoare, rapoarte de audit ale imprimantelor, prezentări generale ale inventarului și multe altele cu ajutorul generatorului de rapoarte flexibil.

Gestionarea evenimentelor de service
Fiți notificat când un dispozitiv are o eroare critică ce necesită intervenție pe teren sau creați rapoarte detaliate care arată toate evenimentele înregistrate. Perfect pentru întâlnirile de status.

Gestionarea vânzărilor și conturilor
Combinați serviciile, consumabilele, marketingul și vânzările într-un singur instrument pentru o colaborare mai puternică folosind o abordare bazată pe date. Ajutați managerii de conturi să fie la curent cu tendințele clienților și oportunitățile de afaceri.

Suport pentru toate mărcile de imprimante
Gestionați imprimantele și dispozitivele multifuncționale de birou de la toate mărcile majore de producători de echipamente de printare.

Timp rapid de răspuns și reparare
Primiți notificări prin email atunci când imprimantele nu funcționează, folosind o combinație de alerte înregistrate automat și opțiunea de raportare manuală folosind coduri QR.

Comenzi inteligente de consumabile și analize
Primiți liste orare, zilnice, săptămânale sau la orice alt interval programat cu consumabilele care se epuizează sau sunt goale într-un interval estimat de zile, bazat pe comportamentul și tendințele de imprimare ale clienților. Reduceți costurile logistice prin comenzi automate de consumabile care includ produse aproape de nivelurile de declanșare. Înregistrați rapid când tonerul este înlocuit înainte de a se goli și primiți chiar și o alertă când se întâmplă acest lucru. Într-un software de gestionare a imprimării, o gestionare inteligentă a consumabilelor este esențială pentru menținerea costurilor reduse.

Raportare flexibilă și puternică
Programați sau exportați orice date din 3manager pentru facturare. Filtrele de date ale imprimantei vă oferă abilitatea de a vă sprijini nevoile într-un mod extrem de flexibil pentru a susține serviciile de imprimare gestionate.

Audituri ale imprimantelor într-un mod nou
Beneficiați de funcții de audit detaliate, inclusiv prezentări generale ale progresului auditului și rapoarte.

Gestionarea contractelor și costurilor
Gestionați contractele, documentați economiile și chiar estimați economiile potențiale prin înlocuirea cu noua tehnologie de imprimare.

Cu raportarea implicită, rapoartele de defectare a dispozitivelor și analizele de consumabile, sunteți întotdeauna pregătit să prezentați un status actualizat. Pentru a oferi cea mai bună experiență vizuală a serviciilor de imprimare gestionate.

Tablouri de bord pentru informații rapide
Cu cât gestionați mai multe echipamente de printare, cu atât devine mai dificil să creați o prezentare generală.

Combinația de filtre puternice și tablouri de bord intuitive face ușor de găsit exact ceea ce căutați.

Soluțiile moderne de gestionare a echipamentelor de printare trebuie să fie bazate pe date pentru a spori productivitatea.

 

 

  • Suport pentru toate mărcile de imprimante
    Gestionați imprimantele și dispozitivele multifuncționale de birou de la toate mărcile majore de producători de imprimante.
  • Răspuns rapid și timp de interventie service
    Primii notificări prin e-mail atunci când echipamentele de printare nu funcționează, folosind o combinație de alerte înregistrate automat și opțiunea de raportare manuală folosind coduri QR.
  • Comenzi inteligente de consumabile + analiză
    Obțineți liste orare, zilnice, săptămânale sau la orice alt interval programat de consumabie care scad sau sunt goale într-un interval estimat de zile, bazat pe comportamentul și tendințele de printare. Reduceți costurile logistice prin includerea automată a consumabilelor aproape de atingerea nivelelor de declanșare a notificarilor de pe echipamente.
    Înregistrați rapid înlocuirea tonerelor înainte de a se termina și primiți chiar și o alertă când acest lucru se întâmplă. Într-un software de gestionare a printării, gestionarea inteligentă a consumabilelor este crucială pentru menținerea costurilor reduse.
  • Raportare flexibilă și puternică
    Programați sau exportați orice date în 3manager în scopuri de facturare. Filtrele de date ale imprimantei vă oferă posibilitatea de a vă susține nevoile într-un mod extrem de flexibil pentru a sprijini serviciile dvs. gestionate de imprimante.
  • Audituri de printare într-un mod nou
    3manager a fost inițial proiectat de consultanți pentru a ajuta companiile să-și optimizeze operațiunile de imprimare. Beneficiați de funcții detaliate de audit, inclusiv prezentări generale și rapoarte de progres al auditului.

Functionalitati

Planuri

Essentials

Pro

Elite

Exportați contoarele sub formă de rapoarte programate

Obțineți datele de care aveți nevoie într-un mod simplu. Configurați cu ușurință rapoartele și lăsați automatizarea să facă restul. Perfect pentru rapoartele de facturare și inventar.

Rapoarte de comandă a consumabilelor, inclusiv reduceri ale costurilor logistice și estimări ale zilelor rămase

Asigurați-vă că toate imprimantele sunt mereu funcționale trimițând consumabile înainte să se termine. Eliminați risipa de toner și reduceți costurile.

Tablou de bord și rapoarte pentru analiza consumabilelor

Monitorizați înlocuirea consumabilelor cu ușurință utilizând tabloul de bord analitic pentru consumabile. Filtrarea puternică permite obținerea perspectivelor necesare pentru orice dispozitive sau clienți de interes. Ideal pentru întâlniri de status și prognozare.

Managementul contractelor

Aflați costurile reale ale imprimantelor utilizând managementul contractelor. Acest lucru va face planificarea bugetului mult mai ușoară și precisă, deoarece sunteți mereu la curent. Includeți managementul contractelor în gestionarea imprimantelor.

Device utilisation / recommendations

Understand how printers are being utilized and get recommendations on potential replacement models.

Audit de imprimare inclusiv tablou de bord Kanban

Profitați de inteligența de afaceri din 3manager și obțineți recomandări și economii estimate prin actualizarea imprimantelor la modele noi.

Monitorizarea costurilor și volumelor

Fiți notificat atunci când costurile sau volumele cresc, oferindu-vă posibilitatea de a ajuta proactiv clienții să mențină costurile optime.

Acces pentru clientul final (disponibil ca supliment)

Colaborați online cu clienții dvs. oferindu-le acces la datele despre imprimante. Este disponibilă opțiunea pentru vizualizări configurabile.

Raportare ecologică

Cum afectează comportamentul de imprimare mediul înconjurător? Monitorizați cu ușurință amprenta ecologică și înțelegeți unde puteți optimiza.

Alerte de defecțiune a imprimantei (automate și coduri QR)

Uneori imprimantele se defectează și este necesar un răspuns rapid. Furnizorul de servicii va fi alertat automat în cazul oricăror erori, economisind timp și frustrări.

Urmărirea sarcinilor de conformitate GDPR

Ajutați utilizatorii să rămână conformi prin sarcini programate legate de GDPR. Când sarcinile sunt finalizate, acestea sunt stocate și managerul poate documenta cu ușurință că sarcinile GDPR au fost realizate.

Rapoarte financiare

Obțineți documente pe o pagină care să documenteze costurile și progresul + rapoarte detaliate la nivel de dispozitiv documentând costurile și volumele de imprimare.

Cost reduction simulations

Quickly discover if there is any opportunity to reduce costs for your customer by replacing or consolidating printers. Save time and boost your sales productivity with this feature.

Integrări

Integrați 3manager cu instrumente de terță parte precum HP SDS, Evatic, Artis, Zendesk, SDF, AutoTask și BMS.

API deschis și Webhooks

Utilizați datele MPS (Managementul Parcului de Imprimante) din 3manager în propriul dvs. instrument prin intermediul API-ului 3manager sau opțiunii de webhook. Integrați datele MPS din 3manager în propriile sisteme.

01

Cum poate AMP Active Management Platform să îmbunătățească productivitatea prin gestionarea imprimantelor?

+

AMP Active Management Platform, îmbunătățește productivitatea prin oferirea de tablouri de bord intuitive și filtre puternice, care facilitează identificarea rapidă a problemelor și gestionarea eficientă a unui număr mare de imprimante. Notificările automate și opțiunile de raportare manuală ajută la rezolvarea rapidă a problemelor tehnice, minimizând întreruperile și asigurând funcționarea continuă a echipamentelor. În plus, analizele bazate pe date și raportarea flexibilă ajută la luarea deciziilor informate și optimizarea operațiunilor de printare.

02

Cum poate AMP Active Management Platform să ajute la reducerea costurilor de printare?

+

AMP Active Management Platform ajută la reducerea costurilor de printare prin oferirea unui intrument ce poate trimite comenzi automate și inteligente de consumabile, evitând comenzile duplicate și reducând risipa. De asemenea, platforma oferă analize detaliate ale utilizării tonerului și istoricul comenzilor, permițând o planificare mai eficientă și reducerea costurilor logistice. Funcționalitatea de gestionare a contractelor și audituri ajută la identificarea economiilor potențiale și optimizarea utilizării echipamentelor.